Friday 6 January 2012

selamat tahun baru!!!
dah berzaman tak update ya,kali ni aku nak cerita tulis apa aku suka haahahah,walaupun tak ada orang nak baca,ada aku kesah!!


1st sekali aku sangat teruja sebab dekat kedai buku popular Kluang Mall dah ada buku Fixi.


Ohsemmm beb!
05/01/2012<-------filem sesuatu yang tertinggal release on cinema.
dan akulah orang pertama yang dapat tiket filem ni dekat daerah Kluang ni,dan paling seronok sekali, aku tengok sorang je cerita ni dekat panggung Kluang Parade.rasa macam aku pulak yang reserve panggung tu.

kau ada?

nak buat preview sikit lah :)

                                                                      pengarah
                                                                  Asrull Hisyam

                                                                       grene
                                                                seram & drama

                                                                    pelakon
                       Sara Ali,Zahiril Adzim,Shera Aiyob,Rafael El-Arash,Daniel El-Arash,
                     Ainur Syakina,Farhana Qismina,Keroz Nazri,Beto Khusyairi,Nam Ron.

                                                                      sinopsis
                                                               google sendiri la (^,^)

                                                                  comment aku

Hantu Mona (Sara Ali) memang menjadi,pembawakan watak hantu tu pun real.watak Arshad (Zahiril) yang kononnya nak try Mona aku kira tak berapa menjadi kerana chemistry kurang dan nampak Arshad lebih senang dengan Zakiah (Shera) mungkin kerana di sini cinta mereka berputik.Dua watak antagonis Bella (Ainur) dan Johan (Keroz) mengembangkan lagi plot cerita ini,tapi watak mereka dimatikan dengan begitu cepat dan pada aku tak beberapa kemas tapi memang tragik.Pelajar-pelajar yang tinggal dekat rumah anak yatim tu pun tak mesra,sekurang-kurangnya waktu nak balik cuti tu salam-salam la kan,tak pun lambai pun dah ok.Hantu Ashraf (Rafael) memang cute gila,macam Ju On versi melayu.Murni (Farhana) mempunyai kawan di alam lain,tapi dari segi perbualan dengan 'kawan' alam lain tu macam sebaya,rupa-rupanya macam pangkat mak je.Overall bagi aku ok la cerita ni.aku bagi 4 bintang daripada 5.




oklah bye...bye..

2 comments:

  1. p/s:baru perasan,
    memang ada sesuatu yang tertinggal-TAJUK-

    ReplyDelete
  2. oooo,sapa ckp tkde org baca? saya baca tauuuu :D

    ReplyDelete